18 Şubat 2010 Perşembe

Yeter Lan !


İspanya milli takım oyuncusu bu. Fena da oynamıyor oralarda. İspanya ligi gol kralı olarak geldi. Ama Türkiye liginde, Fenerbahçe formasıyla "Şaban oğlu Şaban" serisini izletiyor bizlere. İspanyol olduğuna da inanmak istemiyorum, tipi bizim blogumuzun sahibi, arkadaşım Kerim'in aynısı.



Yeter artık çektiklerimiz, tamam iyi yaptığı işler de yok değil. Çok kritik yerlerde, muhteşem gollere de imza attı. Ama artık yararından çok zararı oluyor. Fenerbahçe takımının oyun sistemine uymuyor. Geldiği takım Mallorca, İspanya'nın orta sıra takımlarından biri. Yani genellikle boş alanda top oynamaya alışık, defans arkasına koşular yapmaktan başka marifeti de yok. Fenerbahçe gibi liginin büyük takımlarından birine gelip, her hafta kapanan takımlara karşı oynayınca, rakip savunma arasında kaybolup gidiyor.
Kaybetmemek uğruna ne bu ısrar ? Yedekte oturan "genç, nöbetçi vb." lakaplara sahip Semih, daha yararlı bu takımın sistemine işte ! Alex ile de çok iyi anlaşıyor. İlerde top tutup, arkası dönük oynamasını bilen birisi. En çok da bu çocuğa üzülüyorum. Sahada kendisi yerine oynayan Guiza'yı gördükçe ne düşünüyordur acaba ?
Bugün de Lille karşısında kaçırdığı %100 lük 2 golü beceriksizliğine mi, güçsüzlüğüne mi, yoksa zekası olmamasına mı vurayım artık bilemiyorum. Sabrım kalmadı benim. Sene sonunu iple çekiyor, gidişini 4 gözle bekliyorum.

1 yorum: